aboutusbanner

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی و خدمات پس از فروش هر شرکت جز جدایی ناپذیر هر سامانه نرم افزاری و سخت افزاری می باشد. یک سامانه کارآمد و متفاوت به همراه خدمات پشتیبانی مناسب می تواند ترکیبی ایده آل در ارائه سرویس به مشتری را فراهم آورد. سامانه های نرم افزاری ، محصول فكر است و همچنان كه روند تفكر رو به تكامل است نرم افزار نيز دائم رو به كمال پيش مي رود. چنانچه يك نرم افزار در سال گذشته براي مشتري بي عيب و نقص بوده است و در سال بعد بر اساس شرايط جديد اطلاعات نياز به رفع اشكال دارد يا اينكه بر اساس روند رو به جلو نظام اجتماعي خواسته هاي جديد را مي طلبد. با باور به اين امر، این شرکت همواره خود را متعهد به حمايت از مشتريان مي داند و راز موفقيت خود را، همراهي با مشتريان در نقاط بحران مشتري مي داند. ادعاي اين شركت بر ادعاي واهي بي نقص بودن نيست بلكه همراه بودن با مشتري تا دستيابي به هدف مورد نظر در اسرع وقت است. تمركز عمده این شركت ، ارائه خدمات و پشتيباني مناسب پس از فروش نرم افزار است كه با ايجاد سيستم هاي پشتيباني آنلاين و تربيت افراد خبره به خواسته كاربران ارج می نهد. خدمات و پشتيباني پس از فروش اين شركت شامل شرکت های طرف قرارداد و نرم افزارهایی است که در دوره گارانتی يكساله قرار دارند و به طرق زیر خدمات پشتیبانی ارایه می شود:

الف- خدمات پس از فروش در سطح رفع مشکلات کار با سیستم و نرم افزار

۱- پشتیبانی آنلاین از طریق ابزار Remote است که بدون نیاز حضوري از طریق اینترنت، سیستم مشتری قابل دسترس قرار گرفته و رفع نقص مي گردد.
۲- ارائه آخرین نسخه نرم افزارها فقط برای نرم افزارهای تحت قرارداد پشتیبانی و یا نرم افزارهای تحت دوره گارانتی فراهم است که به طور خودکار قابل دسترس است.
۳- پاسخ تلفني توسط بخش هماهنگي خدمات پس از فروش
۴- حضور متخصصين پشتيباني در محل مشتري (در این خصوص با هماهنگی قبلی مشتری و از طریق نرم افزار مدیریت پشتیبانی، در اسرع وقت، کارشناس ذیربط به محل مشتری اعزام شده و خواسته مشتری برآورده می گردد).

ب- خدمات پس از فروش در سطح ايجاد تغيير در نرم افزار و يا افزودن موارد جديد به درخواست مشتری

بنا به تغييرات قوانين و يا شكل گيري خواسته جديد در كسب و كار مشتري و …. ، ممكن است به تغييراتي در ساختار و يا افزودن خواسته در نرم افزار نياز باشد كه در اينصورت مشتري به صورت مكتوب خواسته خود را مطرح نموده و بر اساس متمم قرارداد، تحت عنوان “توسعه نرم افزار ” با موافقت مشتري، تغييرات اعمال مي گردد.

راه های ارتباط با کارشناسان خدمات پس از فروش

از طریق تلفن:
تلفن به عنوان قوی ترین ابزار ارتباطی در دنیای امروز یکی از شیوه هایی است که شما میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید. تیم خدمات و پشتیبانی شرکت با کوله باری از تجربه و توان فنی و مهندسی آماده پاسخگویی مشکلات و سوالات شما می باشد. ۰۳۱۵۲۴۶۹۰۱۵ مسیر کوتاهی است که شما را به شبکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت متصل میکند.

از طریق ارسال ایمیل:
امروزه ایمیل به عنوان ابزار سریع و مستند برای ارتباط در بستر دنیای مجازی کاربردهای وسیعی دارد. شما میتوانید با ارسال ایمیل به info[at]ssip[dot]ir با طرح موارد و مشکلات خود از خدمات شرکت بهره مند شوید. تمامی ایمیلهای ارسالی شما به آدرس مربوط بلافاصله توسط تیم پشتیبانی شرکت بررسی و در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد و نتیجه کار از طریق تلفن یا ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید. منتظر ایمیلهای شما هستیم

از طریق فرم تماس با ما :
برای ارسال درخواست پشتیبانی از طریق فرم تماس با ما انتخاب موضوع “درخواست پشتیبانی” در فرم مربوطه می توانید با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار کنید .

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فنی مهندسی پردازش هوشمند سداد سپاهان می باشد .